La Pippi a Catalunya Ràdio

Ahir es va emetre a “l’ofici d’educar” de Catalunya Radio el segon programa en que presentem la secció «Llibres per somiar». Aquest any hem incorporat un petit concurs i entre els participants fem un sorteig i a qui resulti afortunat li regalem el llibre.

Al primer programa demanàvem un tall de veu i entre els participants hem pogut sentir grups d’alumnes d’una mateixa classe, famílies senceres —se senten les veus potents dels pares—, versions en italià i també alguna en castellà. La directora del programa n’està força contenta de la participació i anima a seguir compartint aquests moments dedicats a la literatura infantil. Les guanyadores del concurs d’en Gianni Rodari “Què ens cal fer?” han estat la Jana, de 7 anys, i la Raquel. Felicitats!

I la pregunta que fem en aquest segon programa està dedicada a recordar que enguany es celebren els 75 anys de la publicació de “Pippi Calcesllargues” i que s’ha traduït al català.

La pregunta  és:

On guarda la Pippi les seves monedes d’or?

Podeu enviar les respostes a través del grup de telegram de “L’ofici d’educar”; del correu loficideducar@ccma.cat, o bé per Instagram. Ah! Entre els encertants sortejarem TRES llibres de la Pippi Calcesllargues. TRES! Gentilesa de l’editorial Kókinos. Animeu-vos a participar! Teniu temps fins diumenge 4 d’octubre.

Podeu sentir el podcast del programa clicant a:

https://www.ccma.cat/catradio/alacarta/lofici-deducar/la-pippi-calcesllargues-dastrid-lindgren/audio/1079388

 

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s