Aprenem mentre ensenyem. VII Escola d’Estiu de l’Hospitalet

A l’Hospitalet del Llobregat, la bona gent del “El casalet” estan entestats en fer una Escola d’Estiu cada any més gran i per això han afegit una nova data i passarà a ocupar quatre jornades, del 2 al 5 de juliol, en horari matinal de 9 a 14, al mateix espai on es va fer la darrera, el Centre Cultural Bellvitge-Gornal.

Estic content perquè ens han tornat a convidar i enguany amb les companyes Maribel i Désirée hem preparat un scape room que hem anomenat «sense pastís no hi ha festa» i farem un recorregut pels llibres de la literatura infantil i juvenil clàssics que celebren una efemèride sonada aquest 2019, com l’Elmer, Harry Potter, Matilda, el Pollo Pepe, Manolito Gafotas o la Talpeta que volia saber qui li havia fer allò al cap. No puc explicar gaire més; es perd el factor sorpresa, ja m’enteneu.

El programa:

2 de juliol:
Conferència Inaugural: “Neurociència i educació: Evidències i limitacions” a càrrec de Marta Portero, Professora de la UAB
Presentació de Bones Pràctiques Educatives a l’Hospitalet
Experimentant amb les capses d’Aprenentatge. A càrrec de l’Escola Paco Candel

3 de juliol
Sense pastís no hi ha festa. (Scape room literari)”. A càrrec de Maribel Alarcón, Jaume Centelles i Desirèe Grifé
Espais per l’Educació Ambiental a la nostra ciutat. Objectius de les escoles per al 2030? “. A càrrec de Idria Muscolino i Carmen Bastida
“El Teatre com una eina creativa i lúdica” . A càrrec de Plàudite Teatre-Espai d’Arts Escèniques

4 de juliol
Taller d’Ioga a l’Escola” A càrrec de Sandra Sastre
La Ràdio eina pedagògica“. A càrrec de Dani Maneja del CRP de l’Hospitalet
Materials manipulatius per activitats matemàtiques (maletins del MMACA)“. A càrrec de Gabi Múrcia i Robert Escribano del Museu de Matemàtiques.

5 de juliol
El conflicte: elements per un enfocament positiu i restauratiu”. A càrrec del Servei de Mediació Comunitària de l’Ajuntament de l’Hospitalet
La Robòtica a les Aules“. A càrrec de Dani Martínez del CRP de l’Hospitalet de Llobregat
La família”. A càrrec d’Ariadna Camps i Loles Seguer

Trobareu tota la informació (inscripcions,pagaments, dades, Certificació Departament d’Educació, etc) al web del Moviment d’Ensenyants “El Casalet” de l’Hospitalet:

http://el-casalet.blogspot.com/2019/05/vii-escola-destiu-de-lhospitalet-de.html

 

 

 

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s