Llibres i propostes per al confinament

M’afegeixo a la causa d’explicar històries als infants mentre duri el confinament. Des d’aquest blog, aniré penjant cada dilluns un vídeo curtet — tres minuts aproximadament—amb una narració i, després, us faré un proposta.

Aquests dies, a les xarxes socials trobareu altres accions similars com les que fa al facebook, en Carles Cano (https://www.facebook.com/carles.cano.16),o els narradors de “Vivim del cuentu” al twitter (https://twitter.com/vivimdelcuentu), entre d’altres.

El primer llibre que us presunto és del gran Anthony Browne: “Me gustan los libros”. Us l’explico a ritme lent de hip hop i us proposo que després intenteu fer el mateix amb un altre ritme i un altre llibre, d’acord?

Tot anirà bé!

6 pensaments sobre “Llibres i propostes per al confinament

  1. Retroenllaç: SEGUIM LLEGINT | BIBLIOTECA CARME SERRALLONGA

  2. Ens agrada molt la teva idea! La compartim a les famílies.

    Volem que arribi el dilluns. Esperem que el proper conte tingui tanta marxa com aquest. Una abraçada des de La Terra Alta.

    • Asun, gràcies. Dilluns vinent tenia pensat un conte de por però m’he adonat que serà l’entrada número mil d’aquest blog i faré un conte d’aniversaris que és més propi.
      Una abraçada des de Barcelona, amiga!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s